Loading...
Informácie 2017-08-25T12:52:36+00:00

Často kladené otázky

Letenku si môžete rezervovať online prostredníctvom oficiálnej stránky leteckej spoločnosti Airberlin.com alebo prostredníctvom našej úvodnej stránky. Platba je nevyhnutne vykonať bezhotovostne a to kartami VISA, Mastercard, Maestro a American Express. Ak nemáte možnosť platby kartou, kontaktujte nás prosím.
Po úspešnom zakúpení letenky na Vašu emailovú adresu je zaslané potvrdenie o rezervácii s detailnými informáciami o lete. Dôkladne si uschovajte svoje rezervačné čislo.

Rezerváciu si môžete kedykoľvek pozrieť prihlásením sa na stránke Airberlin v sekcíí My Booking  a to zadaním priezviska cestujúceho a rezervačného čísla letenky.

V prípade že Vám neprišiel rezervačný email alebo ste zadali zlú emailovú adresu pri rezervácii máte dve možnosti. Prvou je znovuzaslanie rezervácie  a to prostredníctvom formuláru nachádzajúceho sa na stránke  https://www.airberlin.com/en-AE/cockpit kliknutím na forgotten booking number.  Rezervácia je však posielaná na rovnaký email ako ste zadali pri kupovaní letenky.

Ak ste zadali neplatnú emailovú adresu v procese bookingu, je nevyhnutné kontaktovať spoločnosť AirBerlin telefonicky. 

V rámci letov na územi Európskej únie Vám stačí občiansky preukaz, v prípade krajín mimo EU potrebujete pas či víza, zoznam krajín nájdete nižšie.

Cestovanie na občiansky preukaz : 

Občania Slovenskej republiky môžu s občianskym preukazom vydaným formou ID karty cestovať na územie členských štátov Európskej únie, ďalej na Island, do Lichtenštajnska, Nórska, Švajčiarska, Čiernej Hory, Bosny a Hercegoviny, Macedónskej republiky, Srbska a Albánska. Pri cestách na územie iných štátov je potrebný cestovný pas platný minimálne 6 mesiacov od predpokladaného ukončenia pobytu.

Zoznam krajín pre bez vízový styk a cestovanie s pasom nájdete na stránkach Ministerstva zahraničných vecí : 

https://www.mzv.sk/sk/cestovanie_a_konzularne_info/cestovne_doklady_a_viza-kam_viza_nepotrebujete

Podrobné informácie o veľkosti a cenách batožiny nájdete v kategórii Batožina. V prípade stratenej alebo poškodenej batožiny kontaktujte letisko a prepažku Baggage claim.
Zmeny v rezervácii je možné vykonať iba ak ste ešte nespravili check-in !
Zmeny môžete spraviť v závislosti od tarifu, v prípade JustFly a FlyDeal nieje žiadna zmena možná ! V prípade tarifu FlyClassic  je zmena možná za poplatok 75 € a v prípade FlyFlex je bezplatná.
Na letisko sa musíte dostaviť v dostatočnom predstihu nato aby ste stihli vykonať check-in ( len v prípade, že ste nevyužili online check-in ).
Najneskorší čas je určený pre každé letisko individuálne, štandardne to je 30 minút. Presný čas si môžete pozrieť v sekcií Check-in
Letenky u spoločnosti AirBerlin sú rozdelené do viacerých tarifov. Pre všetky tarify platí pravidlo 24 hodinového storna letenky ( odlet musí byť najskôr o 7 dní ). Túto dobu si môžete predĺžiť až na 72 hodín za poplatok 5 €. Viac v článku . 

Po tejto dobe pri tarifoch JustFly  / FlyDeal/ FlyClassiczaplatená suma za letenku prepadá.  Pri tarife FlyFlex máte nárok na plnú refundáciu letenky vrátane všetkych poplatkov.

Áno aj nie. Zmena je možná iba pre tarify FlyClassic a FlyFlex. V prípade tarifu FlyDeal a JustFly žiadna zmena nieje možná.

Meno pasažiera môžete zmeniť za poplatok 75 € prostredníctvom call centra http://www.airberlin.com/site/airberlin_service_center.php

Stačí využiť službu 72 hodinovej garancie letu a máte tri dni od rezervácie na jej bezplatné zrušenie a voľbu iného letu. Viac info TU.